Producten

 

Bestelling

 

Kortingen en actiecodes

 

Betaling

 

Levering

 

Retourzendingen en klachten

 

 


 

Producten

Hoe ben ik zeker van de kleur van een product?

Al onze artikelen worden gefotografeerd in een professionele fotostudio waardoor de kleur op de foto heel waarheidsgetrouw is. Het kan echter zijn dat uw computerscherm een lichte afwijking geeft van de kleur van het artikel.

Terug naar boven

 

Hoe weet ik welke maat ik moet nemen?

Bij elk product vindt u een link naar de maattabel. Klik op 'Wat is mijn kledingmaat?' om deze te openen.
Daar vindt u een volledig overzicht terug van welke maat u bij Bel&Bo heeft en uitleg van hoe u zichzelf het beste kunt opmeten.
Klik hier om de maattabel te raadplegen: www.bel-bo.be/sizes

Terug naar boven

 

Zijn de Bel&Bo artikelen van een goede kwaliteit?

Bij Bel&Bo dragen we klantentevredenheid en kwaliteit hoog in het vaandel.
We streven ernaar u kwaliteitsvolle producten aan te bieden tegen scherpe prijzen. Onze producten gaan eerst langs de kwaliteitscontrole alvorens we ze goedkeuren om verkocht te worden.
Merkt u toch dat er een probleem is met de kwaliteit van ons product, heeft u steeds 14 dagen de tijd, na ontvangst van uw pakket, om ons dit te melden en het product in kwestie terug te sturen.

Terug naar boven

 

Kan ik een verlanglijstje aanmaken met mijn favoriete producten?

Ja. Indien u een account heeft op de Bel&Bo site kunt u zonder problemen artikelen toevoegen aan uw verlanglijstje, die u later dan opnieuw snel en eenvoudig kunt bekijken.
Op de pagina waar u het product in detail kunt bekijken dient u gewoon op de knop 'zet op verlanglijst' te klikken.
Indien u de producten later opnieuw wilt bekijken kunt u via de knop 'mijn account' gewoon inloggen in uw Bel&Bo account. Daar ziet u links de knop 'Mijn verlanglijstje' waar u een overzicht te zien krijgt van alle producten die u aan uw verlanglijstje heeft toegevoegd.
Verduidelijken dat de artikelen niet worden gereserveerd voor hen in de verlanglijst.
Heeft u nog geen account bij Bel&Bo?  Maak er dan snel en eenvoudig één aan via de link 'Mijn account' rechtsboven.

Terug naar boven

 

Als ik een product aan mijn winkelmandje toevoeg, wordt het dan automatisch voor mij gereserveerd?

Nee, de mogelijkheid bestaat dat het product uitverkocht is, wanneer u uw bestelling niet meteen verstuurt. Ook niet indien u het toevoegt aan uw verlanglijstje of aan uw opgeslagen winkelmandje.
Het artikel wordt dus pas voor u gereserveerd wanneer u uw bestelling bij ons effectief heeft geplaatst.

Terug naar boven

 

Kan ik mijn winkelmandje opslaan en later bijwerken of betalen?

Neen, een winkelmandje kunt u niet opslaan. We kunnen namelijk niet garanderen dat in tussentijd de producten niet door iemand anders zijn aangekocht en eventueel niet meer voorradig zijn.

Terug naar boven

 

Wat doe ik als het artikel me niet bevalt?

U bent niet tevreden over het artikel dat u heeft ontvangen omdat het te klein of te groot is, de kleur ietwat anders is dan u had gedacht, ...
In dat geval kunt u uw product(en) zeer eenvoudig naar ons terugsturen.


HOE EEN ARTIKEL TERUGSTUREN?

  • Stuur uw artikel met de retourbon binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket, in oorspronkelijke staat en met de originele kledinglabels met de post of breng het binnen in een Bel&Bo winkel.
  • Noteer op de retourbon, die u bij in uw pakket terugvindt, de reden(en) van uw terugzending en uw bankrekeningnummer en stop het samen met de artikelen die u wenst terug te sturen in uw pakket.

NAAR WAAR MOET IK HET ARTIKEL TERUGSTUREN?

  • Breng het, samen met uw retourbon, gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.
    U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator
  • Of stuur uw pakket, op eigen kosten, met de post terug naar het adres
    Bel&Bo (Fabrimode NV) - Dienst Retours
    Theo Nuyttenslaan 5
    8540 Deerlijk, België

Terug naar boven

 

Hoe kan ik de beschikbare maten en kleuren bekijken?

Als je op een product klikt, kun je daar meer informatie over het product terugvinden zoals bijvoorbeeld de maten en de kleuren. Als u een kleur of een maat ziet staan, dan betekent het dat die maat en/of die kleur nog beschikbaar is.

Terug naar boven

 

Bestelling

Zijn mijn gegevens veilig in de online Bel&Bo shop?

Ja.
Het gebruik van de modernste SSL-versleuteling bij de afrekening waarborgt een optimale bescherming van uw persoonsgegevens.
Alle verrichtingen worden bovendien beveiligd door het verplichte intoetsen van het controlenummer.
Tot slot wordt uw leveringsadres uitsluitend voor het afhandelen van de verzending gebruikt.

Terug naar boven

 

Moet ik voor een bepaald minimumbedrag bestellen?

Neen

Terug naar boven

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed werd geregistreerd ?

Wanneer u uw bestelling plaatst en wij deze goed ontvangen krijgt u hiervan een bevestigingsmailtje op het door u opgegeven emailadres.  
Heeft u geen mailtje ontvangen?  Check dan zeker ook eens uw spam.
Heeft u een account op de Bel&Bo webshop?  Dan kunt u gewoon inloggen in uw account en via de link ‘Mijn bestellingen’ zien of de bestelling al dan niet goed is geregistreerd.
Nog steeds niet zeker?  Stuur een mailtje naar webshop@bel-bo.be of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

Terug naar boven

 

Kortingen en actiecodes

Ik ontving een actiecode via e-mail of per post.  Hoe kan ik deze gebruiken op de webshop?

Heel eenvoudig!  
Stop de producten die u wenst aan te kopen in uw winkelmandje.  Wanneer u klikt op ‘mijn winkelmandje’ ziet u bij ‘actiecode’ een veld staan waar u uw code kunt ingeven.
Klik gewoon op de knop ‘actiecode verzilveren’ om uw voordeel (geschenk of korting) automatisch door te voeren.

Terug naar boven

 

Op de webshop loopt een kortingsactie.  Hoe kan ik zeker zijn dat ik van deze korting zal genieten?

Aan elke kortingsactie zijn bepaalde voorwaarden gekoppeld (minimum totaalbedrag, bepaald artikel uit de collectie dat dient aangekocht te worden,…).  Als u aan deze voorwaarden voldoet zult u automatisch de korting ontvangen!

Terug naar boven

Ik heb een Bel&Bo waardebon of cadeaucheque, kan ik deze online gebruiken?

Helaas is het, om technische redenen, niet mogelijk om een Bel&Bo waardebon of cadeaucheque online te gebruiken.  Deze bonnen kunt u momenteel enkel in onze fysieke winkels inruilen.

Terug naar boven

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Kies de betaalwijze die voor u het handigst is: Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash of PayPal.

Terug naar boven

 

Is mijn betaling doorgegaan?

Een bestelling kan enkel doorgaan indien de betaling goed is uitgevoerd.  Indien u dus een bevestiging van de bestelling heeft ontvangen (er wordt steeds een mailtje naar het door u opgegeven e-mailadres verstuurd ter bevestiging van de bestelling én betaling) dan is alles in orde met de betaling.
Indien u niets heeft ontvangen en u niet zeker bent van een goede betaling, kunt u, in het geval u een Bel&Bo online account heeft, de status van uw betaling en uw bestelling nakijken in uw account.
Bent u nog steeds niet 100% zeker?  Stuur dan een mailtje naar webshop@bel-bo.be of bel naar het nummer +32 51 42 30 50.

Terug naar boven

 

Is het veilig om online te betalen?

Het is perfect veilig om uw online aankopen op onze webshop te betalen.
Al onze betaalmethoden worden volledig beveiligd met een coderingssysteem en wij werken samen met een erkende betaalpartner die uw betaling op de meest veilige manier verwerkt.

Terug naar boven

 

Kan ik ook met overschrijving betalen?

U kunt uw online aankoop niet met een overschrijving betalen.  U kunt wel, wanneer u de bestelling plaatst, ervoor kiezen om uw bestelling via Visa, MasterCard, Bancontact/MisterCash en PayPal te betalen.

Terug naar boven

 

 

Levering

Kan ik kiezen wie mijn bestelling aflevert?

Al onze pakjes worden verstuurd via DPD. 

Terug naar boven

 

Kan ik kiezen waar mijn bestelling wordt afgeleverd?

U heeft verschillende mogelijkheden:

  • U kunt uw pakket GRATIS in een Bel&Bo winkel laten leveren
  • U kunt uw pakket bij u thuis laten leveren of op een ander adres naar keuze
  • U kunt uw pakket in een Pickup parcelshop laten leveren

Terug naar boven

 

Kan ik mijn bestelling ook naar een Bel&Bo winkel laten versturen?

Uw bestelling wordt GRATIS in een Bel&Bo winkel naar keuze geleverd.

Terug naar boven

 

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Wanneer u uw bestelling plaatst maken wij uw pakketje zo snel mogelijk voor u klaar.  We rekenen op 3 à 5 werkdagen voor het bij u aankomt.

Terug naar boven

 

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werkadres laten leveren?

Bent u op de normale levertijden van onze leveringsdiensten niet thuis, dan kunnen wij uw bestelling ook naar een ander adres versturen.
Bij het plaatsen van de bestelling heeft u de mogelijkheid om naast het factuuradres een apart leveradres op te geven.  Daar kunt u kiezen waar u het pakket laat leveren: op uw werk, bij uw buren, bij iemand van uw familie,…

Terug naar boven

 

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat u uw bestelling en betaling hebt geplaatst, ontvangt u een automatisch e-mailbericht ter bevestiging van uw bestelling en betaling.  
Heeft u geen mailtje ontvangen en wil u graag weten of uw pakketje reeds is opgestuurd?  Stuur een mailtje naar webshop@bel-bo.be of bel ons op het nummer 051/42.30.50

Terug naar boven

 

Ik heb mijn pakketje nog niet ontvangen.  Is het al verstuurd?

Wanneer uw pakket vertrokken is met DPD ontvangt u daarvan een bevestiging per e-mail.  Heeft u deze mail echter niet zien langskomen dan kunt u alsnog de status van uw bestelling zien via uw Bel&Bo account.  
Klik rechtsboven op ‘mijn account’, log in met uw gebruikersnaam en paswoord en klik links op de knop ‘mijn bestellingen’, daar ziet u de status van uw bestelling en verzending.

Terug naar boven

 

Ik heb als leveradres mijn eigen adres opgegeven, wat indien DPD aan mijn deur staat op een moment dat ik niet thuis ben?

DPD komt tot 3 keer langs met uw postpakketje.  Indien u telkens niet thuis bent wanneer DPD langskomt, wordt u hiervan op de hoogte gesteld door middel van een briefje dat DPD in uw brievenbus zal deponeren.  Daarop vindt u de instructies terug ivm de verdere afhandeling.

Terug naar boven

 

Hoelang duurt het voor mijn pakket wordt geleverd?

De levering van uw pakket gebeurt normaal gezien binnen de drie à vijf werkdagen.  Tijdens feestperiodes kan het iets langer duren.
Onvoorziene omstandigheden buiten onze wil om (extreem slechte weersomstandigheden,…) kunnen er ook voor zorgen dat uw pakket iets langer onderweg is.

Terug naar boven

 

Wat zijn de verzendingskosten?

De verzendingskosten bedragen 3,95 euro voor een levering in België, ongeacht de grootte en het gewicht van de bestelling.

Terug naar boven

 

Zijn leveringen in het buitenland ook mogelijk?

Ja, u kan naast België ook laten leveren in Luxemburg, Frankrijk en Nederland, de levering kost dan iets meer:

  • Luxemburg: 7,71 EUR
  • Nederland: 6,91 EUR
  • Frankrijk: 9,49 EUR

Terug naar boven

 

Retourzendingen en klachten

Kan ik een artikel terugsturen als het mij niet bevalt?

Bestelde artikelen kunnen samen met de retourbon binnen de 14 dagen teruggestuurd worden. U dient de procedure te volgen die op de retourbon staat.  De retourbon vindt u terug in uw pakketje.  Vindt u geen retourbon terug?  Stuur dan een mailtje naar webshop@bel-bo.be, we bezorgen je dan een nieuwe.

Terug naar boven

 

Hoe moet ik een artikel terugsturen als het mij niet bevalt?

Bestelde artikelen kunnen samen met de retourbon binnen de 14 dagen teruggestuurd worden. 

HOE EEN ARTIKEL TERUGSTUREN?

  • Stuur uw artikel in oorspronkelijke staat met het originele etiket.
  • Noteer op de retourbon de redenen van uw terugzending en uw bankrekeningnummer.  Stop alle artikelen die u wenst terug te sturen samen met de retroubon in één pakket dat u ons terugstuurt.


WAAR MOET IK HET ARTIKEL NAAR TERUGSTUREN?

  • Breng het gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.  U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator
  • OF stuur uw pakket, op eigen kosten, met de post naar ons terug naar het adres
    BEL&BO (Fabrimode NV) - Dienst Retours
    Theo Nuyttenslaan 5
    8540 Deerlijk, België

Terug naar boven

Kan ik mijn artikelen ook terugbrengen in een Bel&Bo winkel?

U kunt uw artikelen gratis terugbrengen in een Bel&Bo winkel naar keuze.  Spring met uw pakket en retourbon binnen in een Bel&Bo winkel naar keuze (uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel vindt u op www.bel-bo.be/storelocator) en daar kunnen ze u verder helpen.
Het geld wordt u terugbetaald via de betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft betaald en kan dus niet rechtstreeks worden terugbetaald in de Bel&Bo winkel.

Terug naar boven

 

Kan ik een deel van mijn bestelling terugzenden?

Ja, u dient op de retourbon enkel de artikelen aan te geven die u wenst terug te sturen.

Terug naar boven

 

Hoeveel tijd heb ik om een klacht over een beschadigd artikel te melden?

Na ontvangst van uw producten heeft u 14 dagen de tijd om uw terugzending of klacht naar ons op te sturen.
Stuur het artikel met de retourbon, een korte uitleg van de reden van uw klacht en vermelding van uw bankrekeningnummer:

WAAR MOET IK HET ARTIKEL NAAR TERUGSTUREN?

  • Breng het gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.  U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator
  • OF stuur uw pakket, op eigen kosten, met de post naar ons terug naar het adres
    BEL&BO (Fabrimode NV) - Dienst Retours
    Theo Nuyttenslaan 5
    8540 Deerlijk, België

Terug naar boven

 

Wat gebeurt er wanneer de door mij teruggestuurde producten tekenen van gebruik vertonen?

Wij kunnen artikelen slechts terugnemen indien ze voorzien zijn van het originele etiket en in een toestand verkeren waarin ze meteen terug in de winkel kunnen worden geplaatst.
Producten die duidelijke sporen van gebruik vertonen (vlekken van make-up, geurtjes, enz.) hoewel ze verder geen gebreken vertonen, kunnen wij niet meer verkopen.
De producten zullen in dat geval naar u worden teruggestuurd en de aankoopprijs wordt als schadevergoeding ingehouden.

Terug naar boven

 

Hoe word ik terugbetaald wanneer ik mijn bestelling terugstuur?

Heeft u met Visa of MasterCard betaald?  Dan wordt het geld teruggestort op uw kredietkaart.
Heeft u via Bancontact/Mister Cash betaald?  Dan wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.
Heeft u via PayPal betaald?  Dan wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.

Terug naar boven

 

Krijg ik meteen mijn geld terug indien ik mijn artikels teruggeef in een Bel&Bo winkel?

Om legale en organisatorische redenen kunnen wij, in het geval dat u uw artikelen terugbrengt in een Bel&Bo winkel u niet meteen uw geld teruggeven.  
Na acceptatie van de retour zal het geld via ons hoofdkantoor teruggestort worden op uw kredietkaart of bankrekeningnummer.

Terug naar boven