Veel gestelde vragen

 

Mijn account

 

Artikelen

 

Bestelling

 

Kortingen en actiecodes

 

Betaling

 

Levering

 

Retourzendingen en klachten

 

Gift Cards

 

Cookies

 

 

Mijn account

Heb ik een account nodig om iets te bestellen via de webshop?

Neen, u kunt ook artikelen bestellen zonder een account en als gast afrekenen. Wij raden aan om u toch te registreren. Zo geniet u van de volgende voordelen:

  • Snellere check-out
  • Status checken van uw bestelling
  • Bel&Bo klantenkaart linken: zo verzamelt u ook punten online
  • Adressen opslaan
  • Deelname aan verschillende acties

 

Hoe kan ik een account aanmaken?

Een account aanmaken kan zeer snel via de link ‘Mijn Account’, rechtsboven op de website.
De account wordt de daaropvolgende nacht geactiveerd.

 

Hoe kan ik mijn klantenkaart aan mijn account koppelen?

Om uw klantenkaart aan uw account te koppelen, log dan in via ‘Mijn account’ en geef daar het nummer in. Let op: uw klantenkaart kan enkel gelinkt worden als het e-mailadres van uw online account overeenkomt met het emailadres van uw klantenkaart. Indien dit niet het geval is, dan zal u het e-mailadres moeten aanpassen van uw online account en dan opnieuw proberen linken.
Mocht u hiermee problemen ondervinden kunt u een e-mail sturen via www.bel-bo.be/contacts of bellen op het nummer +32 51 42 30 50. Wij helpen u graag verder.

 

Hoe werkt een Bel&Bo klantenkaart?

Vraag uw klantenkaart in een Bel&Bo winkel en geniet van leuke voordelen! 
U ontvangt onmiddellijk uw kaart. Deze kaart is volledig kosteloos en is geldig in al onze winkels, online - mits gelinkt aan uw online account - op het volledige assortiment, zelfs tijdens de solden en andere aanprijzingen.
Bij elke aankoop ontvangt u per € = 1 punt. Bij 250 punten krijgt u automatisch een waardebon van € 3 aan de kassa. Online wordt dit verrekend in de check-out.

 

Hoe pas ik mijn gegevens aan?

Via ‘Mijn Account’ kunt u uw persoonlijke gegevens aanpassen.
Heeft u hierover nog vragen? Twijfel niet en contacteer ons via www.bel-bo.be/contacts of +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Via onderstaande link kunt u uw wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord kiezen.
https://www.bel-bo.be/customer/account/forgotpassword
Heeft u nog vragen? Twijfel niet en contacteer ons via www.bel-bo.be/contacts of +32 51 42 30 50,  wij helpen u graag verder.

 

 

Artikelen

Hoe ben ik zeker van de kleur van een artikel?

Al onze artikelen worden gefotografeerd in een professionele fotostudio waardoor de kleur op de foto heel waarheidsgetrouw is. Het kan echter zijn dat uw computerscherm een lichte afwijking geeft van de kleur van het artikel.

 

Hoe weet ik welke maat ik moet nemen?

Bij elk product bind u onderaan de pagina een maattabel.

 

Zijn de Bel&Bo artikelen van goede kwaliteit?

Bij Bel&Bo dragen we klantentevredenheid en kwaliteit hoog in het vaandel. We streven ernaar u kwaliteitsvolle artikelen aan te bieden tegen scherpe prijzen. Onze artikelen gaan eerst langs de kwaliteitscontrole alvorens we ze goedkeuren voor verkoop. Merkt u toch dat er een probleem is met de kwaliteit van ons product, dan heeft u steeds 14 dagen de tijd, na ontvangst van uw pakket, om ons dit te melden en het product in kwestie terug te sturen.

 

Kan ik een verlanglijstje aanmaken met mijn favoriete artikelen?

Neen. Echter, wij stellen voor om in te loggen in uw account, en artikelen toe te voegen aan uw winkelmandje. U kan deze later snel en eenvoudig opnieuw bekijken..
Let op: deze artikelen worden niet gereserveerd. Heeft u nog geen account bij Bel&Bo?  Maak er dan snel en eenvoudig één aan via de link 'Mijn account' rechtsboven.

 

Als ik een product aan mijn winkelmandje toevoeg, wordt het dan automatisch voor mij gereserveerd?

Nee, het artikel kan reeds uitverkocht zijn indien u uw bestelling niet meteen afrondt. Het artikel wordt pas voor u gereserveerd wanneer u uw bestelling bij ons effectief heeft afgerond en wanneer de betaling gelukt is.

 

Kan ik mijn winkelmandje opslaan en later bijwerken of betalen?

Neen, een winkelmandje kunt u niet opslaan. We kunnen niet garanderen dat de artikelen niet door iemand anders aangekocht worden en niet meer voorradig zijn.

 

Wat doe ik als een artikel me niet bevalt?

U kunt een artikel retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket. Stop het ongedragen artikel dat u wenst terug te sturen samen met de retourbon in het pakket. Het artikel moet in oorspronkelijke staat zijn met de originele kleding labels. Noteer op de retourbon de reden(en) van uw terugzending en uw bankrekeningnummer.

U kunt het artikel gratis retourneren in een Bel&Bo winkel naar keuze.
Of u kunt het artikel, op eigen kosten, via de post retourneren op het volgende adres:
Bel&Bo (Fabrimode NV) - Dienst Retours
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk, België

 

Naar waar stuur ik het artikel terug?

Breng het, samen met uw retourbon, gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.
U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator

Of stuur uw pakket, op eigen kosten, met de post terug naar het adres:
Bel&Bo (Fabrimode NV) - Dienst Retours
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk, België

 

Hoe kan ik de beschikbare maten bekijken?

Als u op een product klikt, krijgt u meer informatie over het product, bv de maten. Indien de maat niet vermeld is, dan is het artikel in de ontbrekende maat uitverkocht.

 

 

Bestelling

Zijn mijn gegevens veilig in de online Bel&Bo shop?

Ja, de volledige site is beveiligd via een https protocol. Uw gegevens worden dus veilig uitgewisseld.. Het gebruik van de modernste SSL-versleuteling bij de afrekening waarborgt een optimale bescherming van uw persoonsgegevens. Alle verrichtingen worden bovendien beveiligd door het verplichte intoetsen van het controlenummer. Uw leveringsadres wordt uitsluitend voor het afhandelen van de verzending gebruikt.

 

Moet ik voor een bepaald minimumbedrag bestellen?

Neen.

 

Kan ik zelf mijn bestelling annuleren?

Neen, nabetaling is het biet mogelijk een bestelling te annuleren. U kunt de artikelen ontvangen en retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst.

 

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed werd geregistreerd?

Wanneer u uw bestelling plaatst en wij de betaling goed ontvangen hebben, krijgt u een bevestigingsmailtje via email.
Heeft u geen mailt ontvangen?  Check dan zeker ook eens uw ongewenste mails.  
Heeft u een account op de Bel&Bo webshop?  Dan kunt u gewoon inloggen in uw account. Via de link ‘Mijn bestellingen’ ziet u of de bestelling al dan niet goed is geregistreerd.
Nog steeds niet zeker?  Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Kan ik ook iets bestellen als ik in het buitenland woon?

Ja, dat is geen probleem. Omdat we momenteel geen winkels in het buitenland hebben, is er enkel thuislevering mogelijk. Het is m.a.w. niet mogelijk om een pakket te laten leveren in een Bel&Bo winkel of in een DPD Parcel shop. De verzendingskosten zullen hiervoor wel iets hoger liggen.

Luxemburg €7,71
Nederland €6,91
Frankrijk €9,49

 

Ik heb geen bevestigingsmail gekregen? Wat te doen?

Het kan zijn dat de bevestigingsmail in uw spamfolder terecht is gekomen. Mocht dit niet het geval zijn, log dan in op uw account en surf naar ‘mijn bestellingen’.
Nog steeds niet zeker?  Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat u een bestelling heeft geplaatst en de betaling goed uitgevoerd is door uw bank, ontvangt u een automatisch bevestigingsmailtje. Daarna krijgt u nogmaals een bevestiging wanneer onze koerierdienst (DPD) uw pakket scant in hun depot. Van zodra het pakket vertrekt uit het depot krijgt u een traceercode toegestuurd. Tenslotte krijgt u ook een bericht van DPD wanneer het pakket geleverd wordt.

Als u beschikt over een Bel&Bo account kunt u steeds de bestelstatus van uw bestelling checken op de website. Via de traceercode kunt u eveneens uw pakket volgen op de website van DPD. Surf naar www.dpd.com/be

Heeft u geen mailtje ontvangen en weet u graag of uw pakket reeds is verstuurd? Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Ik kan geen Bel&Bo winkel selecteren voor een levering? Wat moet ik doen?

Winkels in uw buurt verschijnen alleen wanneer u een correct adres heeft ingevoerd.  
Wij raden onze klanten aan om bestellingen te plaatsen via een recente browser die pop-ups toelaat zoals bv. Google Chrome. Indien de pop-up niet verschijnt, kan u best de pop-up blokker uitzetten.

 

 

Kortingen en actiecodes

Ik ontving een actiecode via e-mail of per post.  Hoe kan ik deze gebruiken op de webshop?

Heel eenvoudig!  Plaats de gewenste artikelen in uw winkelmandje.  Wanneer u klikt op het winkelmandje, ziet u bij ‘actiecode’ een veld. Geef de actiecode in. Klik op de knop ‘actiecode gebruiken’ om uw voordeel (geschenk of korting) automatisch toe te passen.
Heeft u problemen met een actiecode? Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Op de webshop loopt een kortingsactie.  Hoe ben ik zeker dat ik van deze korting zal genieten?

Aan elke kortingsactie zijn bepaalde voorwaarden gekoppeld (minimum totaalbedrag, bepaald artikel uit de collectie dat dient aangekocht te worden,…).  Als deze voorwaarden voldaan zijn,  ontvangt u automatisch de korting!

 

Kan ik artikelen in promotie terugsturen als ze mij niet bevallen?

Natuurlijk, voor alle artikelen die u online bestelt, heeft u een bedenktijd van 14 dagen na ontvangst van uw pakket.

 

 

Betaling

Hoe kan ik betalen?

Kies de betaalwijze: Visa, MasterCard, Bancontact, Maestro, of PayPal. U betaalt via de app van uw bank of via uw online PayPal account. Meer info over veilig betalen: https://www.bel-bo.be/payment

 

Is mijn betaling doorgegaan?

Een bestelling kan enkel doorgaan indien de betaling goed is uitgevoerd door uw bank of instantie. U ontvangt een bevestiging via e-mail.
Indien u geen bevestigingsmail heeft ontvangen, kijk dan zeker eens uw ongewenste e-mails na.

Het is uiteraard mogelijk dat de betaling goed is uitgevoerd, maar dat u om technische redenen geen e-mail ontvangen heeft. U kan de status van uw bestelling en betaling bekijken in uw account.

Bent u nog steeds niet 100% zeker? Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Is het veilig om online te betalen?

Zeker. Al onze betaalmethoden worden beveiligd met een coderingssysteem beveiligd. Wij werken samen met een erkende betaalpartner die uw betaling op de meest veilige manier verwerkt.

 

Kan ik ook met overschrijving betalen?

U kunt uw online aankoop niet met overschrijving betalen.  U kunt wel, wanneer u de bestelling plaatst, kiezen voor een betaling via Visa, MasterCard, Bancontact/Mister Cash, Maestro of PayPal te betalen.

 

Kan ik mijn bestelling ook achteraf betalen?

Neen, uw aankoop dient u onmiddellijk te betalen via één van onze betaalmethodes.

 

Kan ik mijn bestelling eenvoudig betalen vanuit het buitenland?

Ja, vanuit het buitenland kunt u uw bestelling betalen met Paypal, Maestro of kredietkaart.

 

 

Levering

Kan ik kiezen wie mijn bestelling aflevert?

Neen, onze pakjes worden altijd via de koerierdienst DPD verstuurd.

 

Kan ik kiezen waar mijn bestelling wordt afgeleverd?

Ja, u heeft verschillende mogelijkheden:
In België:
U kunt uw pakket GRATIS in een Bel&Bo winkel laten leveren.
U kunt uw pakket bij u thuis laten leveren of op een ander adres naar keuze. U betaalt geen verzendingskosten voor bestellingen vanaf €50.
U kunt uw pakket in een Pickup parcelshop laten leveren tegen betaling (€2.95)

In Nederland, Luxemburg en Frankrijk:
U kunt uw pakket bij u thuis laten leveren of op een ander adres naar keuze. Meer info.

 

In welke landen levert Bel&Bo?

In België, Nederland, Luxemburg en Frankrijk (uitgezonderd Martinique, Guadeloupe, Guyana, Réunion, Mayotte).

 

Kan ik mijn bestelling ook naar een Bel&Bo winkel laten versturen?

Uw bestelling wordt GRATIS in een Bel&Bo winkel naar keuze geleverd ongeacht het volume en gewicht. Dit geldt voor alle bestellingen in België.

 

Kan ik kiezen wanneer mijn bestelling wordt afgeleverd?

Neen, wanneer u uw bestelling plaatst, maken wij uw pakketje(s) zo snel mogelijk voor u klaar.  Reken op 3 à 5 werkdagen voor ontvangst. Vaak wordt een bestelling zelfs binnen de 2 dagen geleverd. Grotere bestellingen vragen iets meer tijd.
Let op: Tijdens drukkere periode - zoals tijdens de solden periode - is het mogelijk dat de 5 dagen worden overschreden. In dat geval wordt u hier per e-mail van verwittigd.

 

Kan ik mijn bestelling ook op mijn werk laten leveren?

Bent u op de normale levertijden van onze leveringsdiensten niet thuis, dan kunnen wij uw bestelling ook naar een ander adres versturen. Bij het plaatsen van de bestelling heeft u de mogelijkheid om naast het factuuradres een apart leveringsadres op te geven.  Daar kunt u kiezen waar u het pakket laat leveren: op het werk, bij de buren, bij een familielid,…

 

Word ik op de hoogte gehouden van de status van mijn bestelling?

Ja. Nadat u uw bestelling en betaling heeft geplaatst, ontvangt u een automatische bevestiging ter bevestiging van uw bestelling en betaling.  Uiteraard kan u altijd de status van uw pakket volgen in ‘Mijn account’.
Heeft u geen mailtje ontvangen en weet u graag weten of uw pakketje reeds is opgestuurd? Stuur een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Ik heb mijn pakket nog niet ontvangen.  Is het al verstuurd?

Wanneer uw pakket vertrokken is met DPD ontvangt u een bevestigingsmail. Heeft u deze mail echter niet ontvangen, dan kunt u alsnog de status van uw bestelling zien via uw Bel&Bo account.  Klik rechtsboven op ‘Mijn account’, log in met uw gebruikersnaam en paswoord en klik links op de knop ‘mijn bestellingen’, daar ziet u de status van uw bestelling en verzending. 

 

Wat als ik niet thuis ben op het moment van levering?

Voor leveringen in België:
DPD biedt uw pakket spontaan 2x aan. Zij informeren u altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket.
Indien u niet thuis bent wanneer DPD langskomt, laat de chauffeur – bij de 2 de poging - een briefje achter met verdere instructies. U maakt best zo snel mogelijk een nieuwe afspraak. DPD houdt het pakket 5 werkdagen bij terwijl ze wachten op uw instructies.

Indien u de 3de  keer niet thuis bent, wordt het pakket 5 werkdagen bijgehouden op de depot van DPD en daarna terug naar het hoofdkantoor van Bel&Bo gestuurd.
Voor leveringen in Nederland, Luxemburg en Frankrijk:
DPD biedt uw pakket 1x aan bij u thuis. Bent u niet thuis dan wordt uw pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heeft u uw pakket zo snel mogelijk in uw bezit en bepaalt u zelf wanneer u het gaat ophalen.
De DPD chauffeur laat een mededeling in uw brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer u het pakket kan ophalen. U krijgt van DPD een e-mailbericht wanneer het pakket bezorgd is bij de Pickup parcelshop.
Neem uw identiteitsbewijs mee wanneer u uw pakket gaat afhalen. U krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar het  Bel&Bo hoofdkantoor gestuurd.
U kunt de status van je pakket nagaan en vind u meer informatie over de Pickup parcelshops van DPD (locaties, openingsuren…) op de volgende sites:
Nederland: www.dpd.nl
Luxemburg:  www.dpd.lu
Frankrijk: www.dpd.fr

 

Hoelang duurt het voor mijn pakket wordt geleverd?

De levering van uw pakket gebeurt normaal binnen de 3 à 5 werkdagen.  Tijdens feestperiodes kan het iets langer duren. Onvoorziene extreme omstandigheden (extreem slechte weersomstandigheden, verkeershinder…) kunnen voor een langere levertijd zorgen.
Is uw pakketje te lang onderweg? Stuur gerust een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Hoelang kan ik mijn pakket in een winkel of DPD Pickup Parcelshop gaan afhalen?  

Een pakket wordt gemiddeld twee weken in een Bel&Bo winkel of Pickup Parchelshop bijgehouden. Mocht het niet mogelijk zijn uw pakket tijdig op te halen, kunt u altijd telefoneren naar de desbetreffende winkel of Pickup Parcelshop.
Hebt u nog vragen? Stuur dan een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, wij kijken het graag voor u na.

 

Wat zijn de verzendingskosten?

De verzendingskosten hangen af van het leveraders.
Voor meer info: https://www.bel-bo.be/delivery

 

Zijn leveringen in het buitenland ook mogelijk?

Ja, u kan naast België ook laten leveren in Luxemburg, Frankrijk en Nederland, de leveringskosten zijn:
Luxemburg: 7,71 EUR
Nederland: 6,91 EUR
Frankrijk: 9,49 EUR

Voor meer info: www.bel-bo.be/delivery

 

 

Retourzendingen en klachten

Kan ik een artikel terugsturen als het mij niet bevalt?

U kunt een artikel retourneren binnen de 14 dagen na ontvangst van het pakket. Stop het  artikel samen met de retourbon in het pakket. Het artikel moet in ongebruikte staat zijn en met de originele kledinglabels. Noteer op de retourbon de reden(en) van uw terugzending en uw bankrekeningnummer.

U kunt het artikel gratis retourneren in een Bel&Bo winkel naar keuze.
Of u kunt het artikel, op eigen kosten, via de post retourneren op het volgende adres:
Bel&Bo (Fabrimode NV) - Dienst Retours
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk, België

Vindt u geen retourbon?Stuur dan een e-mail via www.bel-bo.be/contacts of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50, en wij bezorgen u een nieuwe bon.

 

Naar waar moet ik het artikel terugsturen?

Breng het artikel, samen met uw retourbon, gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.
U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator

Of stuur uw pakket, op eigen kosten, met de post terug naar het adres:
Bel&Bo (Fabrimode NV) - Dienst Retours
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk, België

 

Hoe een artikel terugsturen?

Stop het  artikel dat u wenst terug te sturen samen met de retourbon in het origineel pakket. Het artikel moet in oorspronkelijke en ongedragen staat zijn en met de originele kledinglabels. Noteer op de retourbon de reden(en) van uw terugzending en uw bankrekeningnummer.

 

Kan ik mijn artikelen ook terugbrengen in een Bel&Bo winkel?

Breng het, samen met uw retourbon, gratis terug in een Bel&Bo winkel naar keuze.
U vindt uw dichtstbijzijnde Bel&Bo winkel op www.bel-bo.be/storelocator
Let op: Het bedrag wordt u terugbetaald via de betaalmethode waarmee u uw bestelling heeft betaald en kan dus niet rechtstreeks worden terugbetaald in de Bel&Bo winkel.

 

Kan ik een deel van mijn bestelling terugzenden?

Ja, u dient op de retourbon enkel de artikelen aan te geven die u wenst terug te sturen.

 

Hoeveel tijd heb ik om een klacht over een beschadigd of verkeerd artikel te melden?

Na ontvangst heeft u 14 dagen de tijd om uw pakket terug te zenden. Stuur het artikel met de retourbon, een korte uitleg van de reden van uw klacht en vermelding van uw bankrekeningnummer.
Indien u denkt dat u een pakket van iemand anders heeft ontvangen, stuur dan een e-mail sturen via www.bel-bo.be/contacts  of bellen naar +32 51 42 30 50.

 

Wat gebeurt er als mijn teruggestuurde artikelen tekenen van gebruik vertonen?
Wij kunnen artikelen slechts terugnemen indien ze voorzien zijn van het originele label en in ongebruikte staat zijn. Artikelen die duidelijke sporen van gebruik vertonen (vlekken van make-up, geurtjes, enz.) hoewel ze verder geen gebreken vertonen, kunnen wij niet meer verkopen. 
In dat geval sturen we de wij de artikelen naar u terug. De aankoopprijs wordt als schadevergoeding ingehouden.

 

Hoe word ik terugbetaald wanneer ik mijn bestelling terugstuur?
Van zodra het artikel in retour genomen is, wordt u terugbetaald op de kaart of rekening waarmee u besteld heeft.
Heeft u met Visa of MasterCard betaald?  Dan wordt het bedrag op uw kredietkaart teruggestort.
Heeft u via Bancontact/Maestro betaald?  Dan wordt het bedrag op uw rekening teruggestort.
Heeft u via PayPal betaald?  Dan wordt het bedrag teruggestort op uw rekening.
Indien uw terugbetaling uitblijft, neem dan zeker contact met ons op.

 

Hoe word ik terugbetaald als ik in het buitenland woon?

U wordt uiteraard zo snel mogelijk terugbetaald, maar bij retourzendingen uit het buitenland moet het bedrag manueel teruggestort worden op uw rekening. Dit kan mogelijks iets langer duren.
Mocht dit te lang duren dan kunt hiervoor best contact opnemen via www.bel-bo.be/contacts of bel naar het nummer +32 51 42 30 50. Zo kunnen wij u verder helpen.

 

Krijg ik meteen mijn geld terug indien ik mijn artikelen teruggeef in een Bel&Bo winkel?

Om juridische redenen kunnen wij  niet meteen uw geld teruggeven.  Na acceptatie van de retour zal het geld via ons hoofdkantoor automatisch teruggestort worden op uw kredietkaart of bankrekeningnummer.

 

 

Gift Cards

Ik heb een Bel&Bo waardebon of gift card ontvangen, kan ik deze online gebruiken?

Helaas is het, om technische redenen, nog niet mogelijk om een Bel&Bo waardebon of gift card online te gebruiken.  U kunt de bonnen momenteel enkel in onze fysieke winkels inruilen.

 

Kan ik online een Bel&Bo gift card aankopen?

Ja, hiervoor surft u naar: www.bel-bo.be/giftcard

 

Ik ben mijn Bel&Bo gift card verloren. Wat nu?

Hiervoor neemt u best contact op met ons via www.bel-bo.be/contacts of bel naar het nummer +32 51 42 30 50. Zo kunnen wij u verder helpen.

 

Kan ik artikelen retourneren die met een Bel&Bo waardebon of gift card zijn aangekocht?

Het is mogelijk om artikelen te retourneren die aangekocht zijn met een Bel&Bo waardebon of gift card. Dit kunt u doen in de winkel via de retourbon die u daar zult ontvangen.

 

Hoe kan ik de geldigheidsdatum van mijn Bel&Bo waardebon of gift card controleren?

Wij vermelden steeds de vervaldatum op de kaart.

 

Kan ik een persoonlijke boodschap toevoegen aan een Bel&Bo gift card?

Neen, op dit moment is dit nog niet mogelijk.

 

Kan ik de waarde van mij Bel&Bo waardebon of gift card in geld terug krijgen?

Bij gift cards die online gekocht zijn, kan u een terugbetaling aanvragen bij retour binnen de 14 dagen na ontvangst. Let op: het bedrag wordt terugbetaald op de rekening van de aankoper.

 

 

Cookies

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine bestanden die op de computer worden opgeslagen als u een webpagina bezoekt.  Cookies helpen om wachtwoorden, inlognamen, voorkeuren, enz. te onthouden. Daarnaast worden cookies ook gebruikt om het surfgedrag en interesses van de bezoeker bij te houden. Cookies helpen adverteerders om interessante en relevante informatie te gaan plaatsen.

 

Welke cookies staan op de Bel&Bo website?

Om uw winkelmandje op te kunnen slaan, maken wij gebruik van cookies. 
Net als alle webshops houden we bovendien door middel van een cookie bij welke pagina's worden bezocht. Zo kunnen we onze site nog aanpassen aan uw wensen. Wij gebruiken deze gegevens nadrukkelijk niet om een profiel van onze bezoekers samen te stellen. 
Meer info: https://www.bel-bo.be/privacy

 

Hoe beheer je cookies?

Indien u dit wenst, kan u de  geïnstalleerde cookies verwijderen uit de browser. Je kan ook de  browserinstellingen aanpassen en ervoor kiezen om bepaalde cookies te blokkeren en bepaalde cookies te aanvaarden. Hoe u dit precies doet hangt af van de van uw browsertype:

Google https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DDesktop&hl=nl

Internet Explorer
https://support.microsoft.com/nl-be/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies

Internet Edge
https://support.microsoft.com/nl-be/help/10607/microsoft-edge-view-delete-browser-history

Mozilla Firefox
https://support.mozilla.org/nl/kb/buffer-van-firefox-wissen

Safari
https://www.appletips.nl/de-cache-bestanden-verwijderen-in-safari-6/