Bestellen en betalen

Er kunnen verschillende redenen zijn waarom het niet lukt om de betaling uit te voeren:

  • Een artikel in je winkelmandje is niet meer voorradig. Keer terug naar het winkelmandje om na te gaan of een artikel als ‘uitverkocht’ gemarkeerd is. Verwijder het artikel, ga verder naar de check-out en probeer opnieuw.
  • De website of het betalingsplatform heeft een storing. Storingen worden gelukkig heel vlug opgemerkt en opgelost. Ons advies is om het later nog eens te proberen.
  • Er is een probleem met je kaart. Contacteer je bank.

Nee, nadat de betaling is afgerond is het niet mogelijk om je bestelling zelf te annuleren. Wij kunnen dit wel voor jou doen. Contacteer ons via het contactformulier in de widget (groene knop 'Hulp nodig?') of bel ons op het nummer +32 51 42 30 50. Wij zorgen dan voor een snelle terugbetaling.

Annuleren is helaas niet meer mogelijk wanneer het pakje al onderweg is naar jou. Je kan de artikelen wel probleemloos retourneren binnen 14 dagen na ontvangst.

Natuurlijk! Omdat we momenteel geen winkels in het buitenland hebben, is enkel thuislevering mogelijk. De verzendingskosten liggen hiervoor wel iets hoger:

Luxemburg: € 7,71
Nederland: € 6,91
Frankrijk: € 9,49 (uitgezonderd Martinique, Guadeloupe, Guyana, Réunion, Mayotte)

Het is mogelijk dat de bevestigingsmail bij je ongewenste e-mails terecht is gekomen.

Heb je een account op onze Bel&Bo webshop? Dan kan je ook gewoon inloggen. Via de link ‘Mijn bestellingen’ zie je of je bestelling goed werd geregistreerd.

Controleer ook even of er geen typefout in je e-mailadres staat (bv hatmail i.p.v. hotmail).

Als de betaling niet doorgaat, dan gaat de bestelling ook niet door. Probeer opnieuw met een andere betaalmethode. Ondervind je problemen met alle betaalmethoden, dan ligt het waarschijnlijk aan een storing op het betalingsplatform of de website. Storingen worden heel vlug opgemerkt en opgelost. Ons advies is om het later nog eens te proberen.
Aarzel niet om ons te contacteren als het probleem blijft aanhouden.