GRATIS MOEDERDAGGESCHENK VANAF €39.99 Voorwaarden
ACHTER DE SCHERMEN
Dirline & Christel, onze klantendienst
ACHTER DE SCHERMEN
Dirline & Christel, onze klantendienst

Je kreeg ze misschien ooit al aan de lijn, of ontving er al eens een mailtje van: Dirline & Christel van onze klantendienst. Ze zijn al meer dan vijf jaar een onafscheidelijk duo dat elke klant met de glimlach verder helpt. Leer ze hieronder beter kennen.




Al vijf jaar samen op de klantendienst, maar allebei hebben ze al een lange Bel&Bo-geschiedenis. Christel stapte hier zestien jaar geleden binnen als aankoopster accessoires, nachtgoed en baby. Dirline begon veertien jaar geleden als receptioniste. Toen de webshop live ging, groeide haar takenpakket en zo ontstond de klantendienst. Naarmate het drukker werd, kreeg ze eind 2019 gezelschap van Christel.
Beiden hadden meteen een goed gevoel van in het begin. “Door de familiale sfeer voelde ik meteen een connectie met het bedrijf”, vertelt Dirline. “Bij het tweede sollicitatiegesprek was het enthousiasme langs beide kanten zo groot dat ik gelijk aan de slag mocht.”


Als klantendienst is het hun #1-taak om klanten te helpen, uiteraard. “Klanten komen zowel via mail als telefoon als de winkels bij ons terecht”, vertelt Christel. “We proberen hen altijd zo goed mogelijk te helpen, en oh wat geeft dat voldoening als dat lukt. Als onze klanten happy zijn, zijn wij ook happy!”, lacht ze. “Soms doen klanten de moeite om echt een dankmail te sturen, dat doet enorm veel deugd. Aan de telefoon kan je ook echt een band krijgen vind ik. Je voelt de warmte en vriendelijkheid van een stem en er worden al sneller anekdotes verteld.”
Er zijn een paar klanten die ze al jaren kennen, en ja: af en toe komen ze wel eens iets geks tegen. “Er werd ooit eens iemands pakket door de bezorgdienst over de poort gegooid en de hond had het opgegeten. Waar of niet, we hebben toch eens goed gelachen”, zegt Dirline. Daarnaast hebben ze ook een nauw contact met leveranciers en de collega’s van de winkels, en ondersteunt Christel ook de webshop. “Bij elk artikel vind je onderaan extra artikelen waarmee je het stuk kan combineren. Deze mag ik uitkiezen! Ik vind het erg fijn om, naast de klantenbinding en het sociaal contact, ook m’n passie voor mode in m’n job kwijt te kunnen.”


Zelf noemen ze zich een echt dreamteam. “Je bent vaker op je werk dan thuis, dus tuurlijk ontwikkel je een band”, vertelt Dirline. “Je groeit samen in de job, we kunnen bij elkaar ventileren als het nodig is en we stellen ons flexibel op naar elkaar.” Christel vult aan: “Dit beperkt zich trouwens niet enkel tot het werk. Ook privé zorgen wij voor elkaar en weten we dat we altijd op elkaar kunnen terugvallen.” Elke werkweek sluiten ze af met een high-five, toepasselijk om ook deze blog mee af te sluiten.
Ook werken bij Bel&Bo?
Bekijk nu onze vacatures en ontdek of jouw droomjob ertussen zit. We leren je graag kennen!
Ook werken bij Bel&Bo?
Bekijk nu onze vacatures en ontdek of jouw droomjob ertussen zit. We leren je graag kennen!