GRATIS MOEDERDAGGESCHENK VANAF €39.99 Voorwaarden
Klantendienst Bel&Bo
Via de 'Hulp nodig' - knop
Maak gebruik van onze widget om snel antwoorden te vinden op je vraag.
Stuur ons een bericht via het contactformulier in de widget. De groene widget-knop vind je steeds onderaan rechts terug.
Of stuur ons een email
Via telefoon
+32 (0)56 73 12 30
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur (behalve op feestdagen)
Houd je klantenkaartnummer en/of bestelnummer bij de hand
Via de 'Hulp nodig' - knop
Maak gebruik van onze widget om snel antwoorden te vinden op je vraag.
Stuur ons een bericht via het contactformulier in de widget. De groene widget-knop vind je steeds onderaan rechts terug.
Of stuur ons een email
Via telefoon
+32 (0)56 73 12 30
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur (behalve op feestdagen)
Houd je klantenkaartnummer en/of bestelnummer bij de hand
Maatschappelijke zetel
Bel&Bo (Fabrimode NV)
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk
België
Ondernemingsnummer: 0441904977
Vragen, Klachten en Melding van Inbreuken
Heb je een klacht, vraag of wil je een melding maken van een mogelijke inbreuk op het algemeen belang bij Bel&Bo?
- Vragen of klachten kunnen binnen 7 dagen na levering worden gemeld via e-mail. We streven ernaar om binnen 7 kalenderdagen te reageren.
- Indien een klacht gegrond is, is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen of tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling.
- Liever anoniem melden? Dit kan telefonisch via +32 56 73 12 30, bereikbaar van maandag tot zaterdag, 8:00 - 17:00 uur, behalve op feestdagen.
- Geen oplossing gevonden? Becom kan bemiddelen indien de klacht gegrond lijkt. Dien een klacht in via:
- Klachtenformulier Becom
- Schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel
- E-mail: info@becom.digital
- Grensoverschrijdende geschillen? Je kunt ook een klacht indienen via het Online Dispute Resolution-platform van de Europese Commissie.