Klantendienst Bel&Bo
Via de 'Hulp nodig' - knop
Maak gebruik van onze widget om snel antwoorden te vinden op je vraag.
Stuur ons een bericht via het contactformulier in de widget. De groene widget-knop vind je steeds onderaan rechts terug.
Of stuur ons een email
Via telefoon
+32 (0)56 73 12 30
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur (behalve op feestdagen)
Houd je klantenkaartnummer en/of bestelnummer bij de hand
Via de 'Hulp nodig' - knop
Maak gebruik van onze widget om snel antwoorden te vinden op je vraag.
Stuur ons een bericht via het contactformulier in de widget. De groene widget-knop vind je steeds onderaan rechts terug.
Of stuur ons een email
Via telefoon
+32 (0)56 73 12 30
Maandag t/m vrijdag van 8.00 tot 17.00 uur en zaterdag van 8.00 tot 16.00 uur (behalve op feestdagen)
Houd je klantenkaartnummer en/of bestelnummer bij de hand
Maatschappelijke zetel
Bel&Bo (Fabrimode NV)
Theo Nuyttenslaan 5
8540 Deerlijk
België
Ondernemingsnummer: 0441904977
Vragen, Klachten en Melding van Inbreuken
Heb je een klacht, vraag of wil je een melding maken van een mogelijke inbreuk op het algemeen belang bij Bel&Bo?
- Vragen of klachten kunnen binnen 7 dagen na levering worden gemeld via webshop@bel-bo.be. We streven ernaar om binnen 7 kalenderdagen te reageren.
- Indien een klacht gegrond is, is onze aansprakelijkheid beperkt tot de omruiling van de goederen of tot het daadwerkelijk betaalde bedrag van de bestelling.
- Liever anoniem melden? Dit kan telefonisch via +32 56 73 12 30, bereikbaar van maandag tot zaterdag, 8:00 - 17:00 uur, behalve op feestdagen.
Kom je er met ons niet uit?
We doen er alles aan om je klacht samen met jou op te lossen. Lukt dat toch niet, dan kan je je klacht doorgeven aan Becom, een onafhankelijke partij die je dossier verder onderzoekt.
- Klachtenformulier Becom
- Schriftelijk: Markiesstraat 1, 1000 Brussel
- Via e-mail
Grensoverschrijdende geschillen?
Je kunt ook een klacht indienen via het Online Dispute Resolution-platform van de Europese Commissie.