Mijn account

Dat overkomt iedereen wel eens! Klik op ‘Account’, rechtsboven op onze website. Via de de link 'Wachtwoord vergeten?' kan je jouw wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord ingeven. Je hoeft enkel het e-mailadres gelinkt aan jouw account in te vullen.

Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met een link en verdere instructies.
Waarschijnlijk probeer je in te loggen met een ander e-mailadres of wachtwoord. Stel eerst je wachtwoord opnieuw in. Krijg je geen e-mail van ons met verdere instructies, dan probeer je waarschijnlijk in te loggen met een e-mailadres dat niet gelinkt is aan jouw account.

Neem contact met ons op, wij helpen je graag verder.

Dat overkomt iedereen wel eens! Klik op ‘Account’, rechtsboven op onze website. Via de link 'Wachtwoord vergeten?' kan je jouw wachtwoord resetten en een nieuw wachtwoord ingeven. Je hoeft enkel het e-mailadres gelinkt aan jouw account in te vullen.

Vervolgens ontvang je van ons een e-mail met een link en verdere instructies.

Je klantenkaart wordt automatisch gelinkt als het e-mailadres van je online account overeenkomt met het e-mailadres van je klantenkaart. Neem contact met ons op als dit niet het geval is.

Nee, het is niet verplicht om een account aan te maken. Bij het bestellen kan je gewoon als gast afrekenen. De gegevens die opgevraagd worden om je bestelling te verzenden, worden nadien niet bijgehouden. Bij een volgende bestelling moet je dan wel je gegevens opnieuw invullen.

Klik op ‘Account’, rechtsboven op onze website. Via de knop ‘Account aanmaken’ maak je heel snel een account aan. Vervolledig de gegevens. Je ontvangt vervolgens een e-mail om je nieuwe account te bevestigen.

Eens ingelogd op jouw account vul je de ontbrekende gegevens aan: je factuur-en leveringsadres én je telefoonnummer.

Heb je een Bel&Bo klantenkaart? Link deze dan zeker aan je account zodat je ook online punten kan sparen. Deze punten zijn zowel online als in de winkels geldig.

Je kan ons een mailtje sturen. Wij zorgen dat jouw data zo snel mogelijk verwijderd wordt uit onze database.

Dit betekent dat wij geen data meer van je bijhouden en:

  • dat je geen communicatie meer ontvangt over nieuwe collectie, promoties, enz. op jouw thuisadres;
  • dat je uitgeschreven bent uit de nieuwsbrief;
  • dat je klantenkaart en de punten nietig verklaard zijn; jouw online account en geschiedenis van jouw bestellingen worden gewist.

Schrap mijn gegevens